Advertisement

Latest Update.

See something interesting here? Before you make any order, please read our "TERMS & CONDITIONS" and check all the steps on "HOW TO ORDER" at C&B.Happy SHOPPING dear *kiss kiss*
HOW TO ORDER?

Send us ur order form (copy & paste below)

FULL NAME:
PHONE NUMBER:
HOME ADDRESS/ADDRESS YOU WISH TO SEND YOUR PARCEL TO:
ITEM CODE:
NO. OF ITEMS:

*Think twice before u make any order*

Regards,
Miss Erina Juliana
Contact No : +60-126044594
E-mail : erinajuliana@yahoo.com

ATTENTION

1. We are only entertaining serious and fast buyers.It's all base on FIRST PAY FIRST SERVE basis.

2. Items may be reserved for a maximum period of 2 days. Once the 2 days are up, it'll be released to the rest once again.


3.We only sell in RETAIL. FREE SHIPPING for order above 15.

THANKS .

ANNOUNCEMENT

IMPORTANT:

Check this STATUS :

1. Available - Masih boleh DIMILIKI

2. Booking - Seseorang sedang ORDER *belum tentu dibeli*

3. Pending Payment - Seseorang dah BAYAR cume belum clear payment *tokey belum dpt duit lagi*

4. SOLD - Habis dijual *tak boleh dimiliki* kecuali jika tokey rajin RESTOCK.

Wednesday, August 29, 2012

APHA LIPID SDII

Salam semua... hari ni saya nak share tentang produk keluaran NZ Nwe Image. Pasti semua kenal an pernah dgr ttg SDII kan??? Produk utk menurunkan berat bandan dgn pantas.....

APAKAH ITU ALPHA LIPID SDII @ SDII???


Alpha Lipid SD2 adalah produk pelangsingan yang terkenal di New Zealand dan dipasarkan di Malaysia.
Program pelangsingan Alpha Lipid Slimdiet 2 diformulakan berdasarkan kepada konsep penyimpanan protein dan diet ketogenik yang telah dikaji secara klinikal oleh sekumpulan ahli perubatan daripada Harvard Medical Universiti dimana penyelidikan yang dilakukan didapati berjaya dan selamat.
Terbukti program ini bejaya menurunkan 6000 tan lemak diseluruh dunia dan memegang catatan di World Guiness Book Record.
Susu Alpha Lipid SD2 bukan sejenis makanan gantian tetapi ianya merupakan makanan tambahan dimana anda tidak perlu berlapar dan meninggalkan rutin harian.
Berfungsi mempercepatkan penurunan berat badan dengan efektif dan mengekalkan bentuk badan dalam jangkamasa yang panjang. Jangkamasa masa penurunan dengan cara pemakanan yang teratur mampu menurunkan berat badan 2-5kg seminggu
 Ya, saya dh cuba produk ni hampir sebulan dan ada kesan positif.. "Tapi disebabkan saya pernah dimasukkan ke dlm wad dan atas sebab ingin memulihkan kesihatan saya, mama saya surug berhenti mengambil susu ini buat sementara waktu (3 bulan lepas)"



Semasa saya mengambil susu ini, dalam 2 minggu saya berjaya turun lebih kurang 2-5kg. Maksudnye, ia amat terbukti berkesan tetapi ianya harus diambil secara konsisten & berterusan utk jangka mas yg panjang seperti 3 - 5 bulan utk kesan yang ketara.

Banyak testimoni yang anda boleh lihat dalam FB dan google kan. So, sekarang ni saya telah mengambil semula produk ni tetapi dgn penggunaan formula yg baru. bukan lagi SDII tetapi ALPHA LIPID SDII. Kesannya lebih berbanding SDII.

Tetapi jujur saya beritahu anda, kesan pengambilan ini bergantung pada menu diet anda sndiri. Disiplin yg tinggi diperlukan. Anda tidak pelu berlapar dan struggle nak turunkan berat badan. Anda harus makan untuk kurus. Tetapi apakah makanan yg perlu anda makan??? Itu yang perlu anda tahu. Disamping tu air 3 liter diperlukan setiap hari bagi membersihkan dalaman badan & penyingkiran toksid dalam membantu proses pembakaran lemak ini.

Jika anda berminat,boleh hubungi saya.Saya sedia membantu anda. Just email: erinajuliana@yahoo.com


SELAMAT MENCUBA (",)