Advertisement

Latest Update.

See something interesting here? Before you make any order, please read our "TERMS & CONDITIONS" and check all the steps on "HOW TO ORDER" at C&B.Happy SHOPPING dear *kiss kiss*
HOW TO ORDER?

Send us ur order form (copy & paste below)

FULL NAME:
PHONE NUMBER:
HOME ADDRESS/ADDRESS YOU WISH TO SEND YOUR PARCEL TO:
ITEM CODE:
NO. OF ITEMS:

*Think twice before u make any order*

Regards,
Miss Erina Juliana
Contact No : +60-126044594
E-mail : erinajuliana@yahoo.com

ATTENTION

1. We are only entertaining serious and fast buyers.It's all base on FIRST PAY FIRST SERVE basis.

2. Items may be reserved for a maximum period of 2 days. Once the 2 days are up, it'll be released to the rest once again.


3.We only sell in RETAIL. FREE SHIPPING for order above 15.

THANKS .

ANNOUNCEMENT

IMPORTANT:

Check this STATUS :

1. Available - Masih boleh DIMILIKI

2. Booking - Seseorang sedang ORDER *belum tentu dibeli*

3. Pending Payment - Seseorang dah BAYAR cume belum clear payment *tokey belum dpt duit lagi*

4. SOLD - Habis dijual *tak boleh dimiliki* kecuali jika tokey rajin RESTOCK.
Showing posts with label Advertisement. Show all posts
Showing posts with label Advertisement. Show all posts

Sunday, November 9, 2014

Qaseh untuk semua.

HI...assalamualaikum untuk semua. Lama sangat C&B tak update. Biasalah kerja banyak dan bisnes kecil2 ni terpaksa di diamkan seketika. Kali ni kami kembali dengan barangan pemakanan kesihatan berasaskan SUNNAH FOOD!

Berminat boleh whats' app / sms sy : 6011 32614764




Selamat berQASEH!

Saturday, May 1, 2010

Tudung Syiria

Entry kali ini mengenai tudung syiria. Kalau kita pergi kemana2 terutamanya di Bandar2 Besar seperti KL... mesti kita tgk ramai yang pakai tudung ni. Bukan apa sebabnya, tudung ni sangat selesa & kemas. Ianya akan sedikit panas jika kain itu tebal. Tapi yang penting ianya senang dipakai. Kita juga tak perlu risau kalau tudung ditiup angin lagi. Hehehe still maintain kan.

Pitcha di bawah ni saya & dudu memakai syiria. Saya pakai jenis plain & dudu pakai jenis yang bercorak. Kualiti kain sangat bagus walaupun berbeza material.

Syiria PLAIN

Size M
Kain tebal (bukan jersy/lycra)
Terdapat dalam pelbagai jenis warna
Inner sama warna dengan outer
*note: inner 2 layer bukan inner sebenar utk outer ini*

Syiria CORAK


Size M
Kain jersy/lycra
Terdapat dalam pelbagai jenis warna & corak
Inner mengikut kesesuaian warna dengan outer

Selamat menjamu mata... Tata utk kali ini.
*Note: Hanya untuk berkongsi info & minat*

Mix & Match

Hi olls... Kali ni C&B nak share sikit info menganai mix & match. Uols boleh suai padankan shawl & inner yang C&B jual di sini. Sebelum ni ada seorg customer yang beli sepasang shawl (code: B02) & inner (1 layer). Sangat padan bila digandingkan bersama. Bagai pinang dibelah dua.

Satu inner boleh dipakai bersama sehingga 2-3 shawl. Nice kan. Jadi tak perlu fikir kena keluarkan duit banyak utk beli inner yang berlainan.

pitcha di bawah ni baru je diambil petang tadi di Kenny Rogers, The Curve Damansara. Inner 3 lapis dipakai bersama shawl polka dotts. Sweet je rasenya (perasan jap). Hihihi

Di bawah ni adalah tip2 nak mix & match jika uols tak de idea.

(:◕‿◕:)

Inner 3 Lapis:


Inner 2 lapis:





Okay... Jadi uols dah dapat sikit idea macam mana nak mix&match semua inner & shawl dr C&B? Anda masih boleh miliki mana2 combination di atas jika berminat. Just check shawl & inner mana yang masih available di bawah ini. Inner & shawl hanya ada 1 helai setiap warna di atas. Harap maklum ye.

So..... ENJOY memakainya. :)

Saturday, January 16, 2010

Instant.....

" IKLAN"
(untuk menjamu mata)

Yang ini adalah DUAL TONE tudung instant...

TERPEGUN???
TERPESONA???
BERMINAT????

Material: Kain susu (SH01-SH03) *selesa bila pakai*
Harga: Ikut diamond / batu

RM 65.00 - blue

RM 65.00 - orange

RM 60.00 - maroon

RM 40.00 - choco
*bukan dual tone*
(diamond belakang pun ada)

"ini hanya sebahagian daripada koleksi C&B. buat masa ini tiada stok dalam tangan. jika berminat boleh e-mail (friday only). hanya pembeli yang serious akan dilayan. deposit diperlukan bagi menjamin dari berlakunya sebarang penipuan."

Friday, January 1, 2010

New Year.



Selamat Tahun Baru C&B ucapkan kepada semua customer kami.
Ribuan ampun & maaf andai, C&B ada melakukan kesilapan semasa berurusniaga.
Semoga 2010 akan membawa keceriaan kepada anda semua.
Terima kasih kerana sudi berurusniaga bersama C&B.

My wish is hope C&B akan terus maju.

"GRACIAS"

Warm regards,
Erina Juliana

Tuesday, October 13, 2009

Happy Deepavali & Selamat Bercuti


Salam & hello to everyone...



This coming friday, sekolah dh mula cuti sempena sambutan Deepavali...
Jadi saya ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan Selamat Menyambut Deepavali kepada semua kaum yang menganuti agama Hindu dan Selamat Bercuti kepada semua warga malaysia...
Hati-hati semasa memandu pulang ke kampung halaman.

Thursday, September 17, 2009

Pemberitahuan

Assalamualaikum w.b.t
Sempena menjelangnya AIDILFITRI
(lebih kurang 2 hari je lagi)
Cat & Butterfly ingin mengucapkan
SALAM AIDILFITRIMinal Aidil Walfaizin....
(terutamanya customer C&B)
Kami memohon ribuan ampun & maaf....
Andai ada salah & silap semasa kami berurusniaga dengan anda
Juga jika ada kekasaran bahasa mahupun ketidakpuasan anda semasa membeli di sini...

CAT & BUTTERFLY akan ditutup bermula
18 sept 2009 sehingga 25 sept 2009....
Sebab kami akan Balik Kampung beraya bersama sanak-saudara....

Kepada mana2 customer yang ingin membuat sebarang tempahan shawl
(shawl yg ada bukan hanya utk jualan RAYA shj tp juga hari2 biasa *special for raya sbb skg raya...raya...raya*)


Semua pembayaran boleh dibuat seperti biasa selepas anda membuat tempahan
(Booking hanya 2 hari... 2 hari sahaja okay)
Order akan dipos selepas kami balik dr bercuti *25 sept 09*

~Harap Maklum~

Miss Erina Juliana =)

P/s: Berhati2 semasa memandu. Jangan main mercun. Dan ingatlah orang tersayang!

Monday, August 31, 2009

Jualan AIDILFITRI

Salam semua...

CAT & BUTTERFLY mengadakan Jualan MEGA hari raya...
Sempena HARI RAYA AIDILFITRI yang akan menjelma tak lama lagi..

Kepada semua customer,
Shawl & Pin yang dikeluarkan oleh C&B
adalah limited stock...

Jadi...
kepada penggemar shawl & pin yang cantik2
dapatkan dengan segera....

Pastinya,
anda akan kelihatan cantik & menawan
apabila menggayakan barangan dr C&B.

*credit to: wanwma for this lovely raya card*

SO.....
What are you waiting for???

HURRY !!!

Grab one today
while stock last....